Find below our General Conditions
Find below our Privacy Policy
We use cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website.
We also use cookies to ensure that we only show you advertising that is relevant to you.
If you want to know more about the way we use cookies or if you just want to change your cookie settings please check below.
Otherwise, we’ll assume you’re OK to continue.
Find below our Terms and Conditions for moey! campaign
Find below our Terms and Conditions for moey! campaign
Find below the latest version of the Terms and Conditions updated on 12/11/2020
Find below our Terms and Conditions for moey! campaign
Find below our Terms and Conditions for moey! contest
Em cumprimento do disposto no Artigo 14º do Regulamento nº 524/2013 do Parlamento Europeu e do Conselho de 21 de Maio de 2013, a Caixa Central informa que todos os consumidores dispõem de acesso à Plataforma de Resolução de Litígios em Linha (RLL) – disponível em https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PT – onde poderão resolver todo e qualquer litígio que surja relativamente a qualquer produto e/ou serviço bancário comercializados através do online, podendo, no entanto, recorrer em alternativa e/ou complementarmente, ao Provedor do Cliente do Crédito Agrícola (Rua Castilho, n.º 233, 1099-004 Lisboa, telefone n.º 213 805 598, fax n.º 213 805 599, endereço de correio electrónico gpCliente@creditoagricola.pt).
Mais informações acessíveis no Centro Europeu do Consumidor - Portugal em https://cec.consumidor.pt/